سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

پاک کردن برنامه هایی که توسط منیجر پاک نمیشوند

موضوع: موبایل

ممکن است شما هم دچار این مشکل شده باشید که پس از نصب یک برنامه وقتی که برای پاک کردن برنامه از روی گوشی خود اقدام میکنید برنامه پاک نمیشود یا اینکه گزینه ای در مورد آن برنامه در داخل منیجر خود پیدا نمیکنید تا بتوانید از دست این برنامه خلاص شوید حال چه کنیم تا برنامه را پاک کنیم.

برای این کار به یک فایل منیجر احتیاج دارید،این برنامه را میتوانید در همین سایت و با نام FExplorer دریافت کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.پس از نصب فایل منیجر و وارد شدن به آن چند گزینه وجود دارد که گوشی شما را به صورت درایو مانند نشان میدهد،به این صورت که مموری تلفن به درایو :C و مموری کارت به :E نام گذاری شده اکنون باید به زمانی که برنامه را نصب کرده اید برگردید و به اینکه برنامه مورد نظر را در کدام درایو نصب کرده اید.

اکنون که همه موارد را میدانید به درایو مورد نظر رفته و در قسمت System به شاخه App رفته و به دنبال اسم برنامه مورد نظر بگردید ممکن است اسم برنامه در این قسمت چیز دیگری باشد پس به دنبال اسمی مشابه گشته و پس از اطمینان فایل مورد نظر را از روی درایو پاک کنید،اگر برنامه را در مموری کارت نصب کرده اید ممکن است در قسمت مموری تلفن نیز شاخه هایی از برنامه وجود داشته باشد پس به مموری تلفن یا همان درایو :C رفته و فیل های مورد نظر را از بین ببرید،حال که تمام فیل های مورد نظر را پاک کرده اید گوشی خود را Restart کنید و پس از روشن شدن به قسمت منیجر رفته و در آنجا نیز گزینه مورد نظر را پاک کنید.
در بعضی مواقع نیز میتوان از قسمت
Processes در فایل منیجر اسنفاده کرد و از آنجا برنامه را پاک کنید اما همانطور که در بالا اشاره شد ممکن است در اینگونه از قسمت ها اسم برناه تغییراتی داشته باشد.

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 86 آبان 2 :: 9:26 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 37
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 348110

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ