سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

نسل جدید فناوری کاغذ های روشن "تبلت های روشن " نسل دوم تکنولوژی ابزار هوشمند با قابلیت های متفاوت تر متولد شدند. در نسل جدید تبلت های کیندل ، صفحه نمایش نسل جدید کیندل بسیار روشن تر از تبلت های نسل قبلی است ، بطوری که به کمک این فناوری می توانید در تاریکی مطلق شب می توانید از روشنایی کیندل های نسل جدید برای مطالعه استفاده نمایید.

صفحه نمایش کیندل های نسل جدید از فناوری های نوین برای بهبود روشنایی صفحه نمایش خود استفاده کرده است. این تبلت Paperwhite نام دارد که در مقایسه با کیندل های نسل قبلی بسیار دوست داشتنی تر شده است. صفحه الکتروفوتونیک کیندل های جدید لذت استفاده از یک تکنولوژی جدید را به شما هدیه می کند.

بلندگوهای کیندل های جدید باعث شده دیگر نیازی به هدفون برای استفاده از موسیقی نداشته باشید. در حافظه ی 2 گیگابایتی این کیندل می توانید میلیون ها کتاب الکترونیکی را ذخیره نمایید. خوب منتظرید مطالب بیشتری از این کیندل رو براتون بگم ؟ دیگه کافیه اگه به تیتر مطلب توجه کنید خبر کوتاه بود!مؤدب




موضوع مطلب :

جمعه 91 مهر 14 :: 6:52 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 348073

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ