سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

رییس جمهور در یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز،بسیج دانش آموزی را قلب بسیج و بسیج را قلب ملت ایران توصیف کرد که ملت ایران با اتکا و حضور آنان همه قله‌های بلند جهانی را فتح و همه بدخواهان را کنار خواهد زد .

دکتر محمود احمدی‌نژاد روز سه‌شنبه در یادواره شهید فهمیده و سی و شش هزار شهید دانش آموز که در                   

رییس جمهور در یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز،بسیج دانش آموزی را قلب بسیج و بسیج را قلب ملت ایران توصیف کرد که ملت ایران با اتکا و حضور آنان همه قله‌های بلند جهانی را فتح و همه بدخواهان را کنار خواهد زد .

دکتر محمود احمدی‌نژاد روز سه‌شنبه در یادواره شهید فهمیده و سی و شش هزار شهید دانش آموز که درسالن امام علی (ع) ستاد مشترک سپاه برگزار شد، با اعلام اینکه دانش آموزان بسیجی را از بهترین، مؤمن‌ترین، شجاع‌ترین و پاک‌ترین‌های ملت ایران دانست و گفت: در ایران جوانان ما نقطه امید، توجه و کانون اتکای ملت هستند و در بین جوانان ما آنهایی که لباس پرافتخار بسیج را بر قامت خود کردند، در همه خوبی‌ها پیشگامند.

وی شهدای دانش آموز از جمله شهید فهمیده و شهید خیام را پرچمداران بسیج دانش آموزیدانست و تاکید کرد: دشمنان خیال نکنند که با رفتن شهدا دست ملت ایران خالی شده است آنها باید بدانند همین امروز نیز میلیونها حسین فهمیده ، پرشورتر و آماده‌تر از گذشته در وسط میدان پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایستاده و با فداکاری از آرمان های ملت ایران دفاع می‌کنند.

احمدی نژاد بسیج را تجلی همه خصلت های عالی ملت ایران و ویژگی‌های ارزشمند انسان‌های برجسته تاریخ عنوان کرد و گفت : بسیج شعله فروزانی است که در ظلمات حاکمیت ماده پرستی و انسان‌های زورگو، چراغ هدایت محسوب می‌شود و بسیجی ، قله بلند، چشمه زلال و آینه عشق، ایمان، جهاد و شهادت است .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز بسیج برای همه ملت‌های جهان نقطه امید برای رهایی از سلطه ستمگران محسوب می‌شود، بسیج دانش آموزی را قلب بسیج و بسیج را قلب ملت ایران دانست و گفت: دنیا باید بداند که روح بسیج دانش آموزی مواج است و ملت ایران با اتکا و حضور این جوانان، همه قله‌های بلند جهانی را فتح و همه بدخواهان را کنار خواهد زد.

احمدی نژاد با بیان اینکه دانش آموز بسیجی باید در اخلاق، علم آموزی، محبت، جاذبه، خلاقیت و دوری از زشتی‌ها الگو باشد اظهار داشت: خدا را سپاسگذاریم که امروز میلیونها جوان بسیجی مومن و با ایمان در مدرسه و دانشگاه برای تحقق آرمان‌های ملت ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند.

ایران صددرصد حقوق هسته ای خود را می خواهد
رییس جمهور درادامه سخنان خود در یادواره شهدای دانش آموز با اشاره به موضوع هسته‌ای کشورمان گفت: برخی قدرت های فاسد و زورگو مخالف استقلال و عزت ملت ایران هستند و با فشار و تحمیل موضوع هسته‌ای را از مسیر درست خارج کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با جعل اخبار، دروغ، شایعه و تهمت تلاش کردند ایران را از حق خود محروم کنند، افزود: آنان ابتدا با شعار اعتمادسازی پیشنهاداتی را مطرح کردند، اما در نهایت کار به جایی رسید که از ما می خواستند حتی تحقیقات دانشگاهی را هم تعطیل کنیم و مسئولان کشورمان نیز با تصور اینکه می‌شود با کوتاه آمدن اعتماد آنها را جلب کرد، تمام خواسته‌های آنها را انجام دادند اما کار به جایی رسید که ملت ما مطمئن شد که آنها می خواهند ایران را از حق خود محروم کنند به همین جهت تصمیم گرفت از حقوق خود پاسداری کند و اکنون بیش از دو سال است که در یک کشمکش گسترده مسیر رو به جلو را طی کرده‌ایم.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان تمام توان تبلیغاتی و سیاسی خود را برای شکستن مقاومت ملت ایران بکار گرفتند، تصریح کرد: ، آنها حتی زمان و مکان حمله به ایران را اعلام کردند، آرایش نظامی می‌گرفتند تا ملت ما را بترسانند اما به لطف ایستادگی رهبری و ملت آنها قدم به قدم از مواضع خود عقب رفتند و ایران گام به گام به قله نزدیکتر شد.

رئیس جمهور صدور قطعنامه‌های ضد ایرانی سازمان ملل را باعث لکه دار شدن حیثیت سازمان ملل و شعار آزادیخواهی دانست و با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که مقاومت در برابر ملت ایران فایده‌ای ندارد مجبور شده‌اند پرونده هسته‌ای کشورمان را در مسیر درست قرار دهند اظهار داشت: طراحی های تبلیغاتی برای شکست ملت ایران شکست خورده و دشمنان می‌دانند دیگر قادر به جلوگیری از پیشرفت ایران در هیچ زمینه‌ای نخواهند بود و موضوع هسته‌ای به معنای فضاسازی های سیاسی پایان یافته که نشانه واضح آن، حرکت اخیر دولت آمریکا است.

قطع رابطه مالی آمریکا بی محتوا است
رییس قوه مجریه با اشاره به تلاش آمریکا برای صدور قعطنامه سوم تحریم علیه ایران افزود: آمریکا تلاش کرد قطعنامه سوم تحریم را علیه ایران صادر کند، اما نتوانست، به همین دلیل در تصمیمی ابتدایی و سست قطع رابطه مالی آمریکا با سه بانک ایرانی را اعلام کرد، اما این یک تصمیم بی محتواست و نشان داد که آنها نمی‌توانند به ایران آسیب بزنند.

دکتراحمدی نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران نیازی به آمریکا ندارد، به سخنان بوش اشاره کرد و اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا گفته است که اگر ایران دست از فعالیت هسته‌ای بردارد با ایران مذاکره می‌کند اما به آنها پیغام دادم ما اصلاً علاقه‌ای به مذاکره نداریم که حالا شما بخواهید برای ما شرط بگذارید، ما اصلاً بنای گفتگو با شما را نداریم و اگر قرار باشد کسی شرط بگذارد ملت ایران است چون شما عهدشکن و زورگو هستید.

وی با بیان اینکه ایران تنها در شرایط برابر گفتگو می‌کند اما درمورد حقوق مسلم خود حاضر به مذاکره با هیچ کس نیست، گفت: آنها روحیه استکباری دارند و در جلسات خودشان، پذیرفته‌اند که باید حق ایران را به رسمیت بشناسند، اما در بیرون از جلساتشان با چانه زنی و ایجاد جنگ روانی می‌خواهند امتیاز بگیرند و خیال می‌کنند با سوء استفاده از برخی مشکلات اقتصادی می‌توانند بگویند تحریمها اثر کرده و اگر فشار را بیشتر کنند، ایران کوتاه می‌آید.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ایران صد در صد حقوق هسته‌ای خود را می خواهد و همه مجبورند که این حق را بپذیرند، گفت: آنها باید پیشرفت ایران را تحمل کنند و اگر قرار باشد از پیشرفت هسته‌ای ایران اینقدر عصبانی باشند، باید بدانند که ایران می‌خواهد در همه عرصه ها، قله ها را فتح کند و این جوانان آنقدر پیشرفت خواهند کرد که دشمنان از عصبانیت بمیرند.

دکتر احمدی نژاد با بیان این که پیشرفت هسته‌ای ، اولین قدم برای جوانان ایران در راه رسیدن به نقطه اوج است به دشمنان توصیه کرد که به جای عصبانیت، دوست ملت ایران باشند و تأکید کرد؛ ممکن است ملت ایران از دشمنی های شما بگذرد، پس بهتر است از این فرصت استفاده کنید و بدانید که نقشه‌های شما در مقابل ملت ایران، بسیج و دانش آموزان بسیجی دیگر اثر ندارد .

دولت در مبارزه با اخلالگران اقتصادی جدی است
دکتر محمود احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر قاطعیت دولت نهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد : دستان خبیث اخلالگران اقتصادی را شناسایی کرده ایم و گام به گام در حال حرکت به جلو هستیم تا عرصه اقتصادی کشور را از وجود این عناصر پاک کنیم .

رییس قوه مجریه با تاکید بر اینکه دشمنان قادر نیستند از برخی مشکلات اقتصادی کشور سوء استفاده کنند گفت : دولت در اصلاح نظام اقتصادی کشور و کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی جدی است .




موضوع مطلب :

دوشنبه 87 آبان 13 :: 3:33 صبح

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 348501

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ