سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

یکی ازروحانیون حوزه علمیه مشهد گفت: پیروی از سیره شهدا تنها راه برون رفت از بن بست‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام "علی پورمحمدی" جمعه شب در یادواره ? ???تن از شهدای اطرب در مسجد جامع این روستا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سند زنده و جاوید انقلاب و رشادتهای فرزندان مااست که باید به درستی... متن کامل در ادامه مطلب  حفظ و منتقل شود.

وی گفت: دفاع مقدس بزرگترین امتحان الهی پس ار پیروزی انقلاب برای ملت ایران بوده که همه سربلند و با اقتدار از آن خارج شدیم و در زمان حاضر نیز وظیفه خطیر انتقال اهداف و رشادتهای جنگ ، بر عهده ما است.

"پورمحمدی" که خود پدر شهید است، از شهدا به عنوان ناظران و حاضران براعمال انسانها یاد کرد و اظهار داشت: همه ما در برابر خون شهدا مسوولیم و باید پاسخگو باشیم و نکند سرگرم شدن در حوایج دنیایی ما را از آنان و اهدافشان دور نماید که در چنین حالتی قطعا دچار خسران خواهیم شد.

وی یادآور شد: وصیت‌نامه‌های شهدا ، نسخه نجات بخش بشریت است که با مطالعه صحیح در آن از بسیاری از انحرافات و گناهان دوری خواهیم کرد.

وی همچنین با تاکید بر شناخت راه شهدا ادامه داد: شناختن راه و روش شهدا و ادامه راهشان باید توسط افراد متقی و هادی و مورد اعتماد به مردم ارایه گردد تا خدای ناکرده با توجه به مسایل و مشکلات فرهنگی فعلی از جانب دشمنان در قالب دوستی با شهدا فرهنگ غلط غربی و ایده‌ها و روش‌های آنان وارد زندگی جوانان ما نشود.

به گفته پورمحمدی : باید در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان توسط مسوولان و صاحبان امر تلاشهای بیشتری صورت گیرد تا از خطرات و انحرافات احتمالی جلوگیری شود. ک/??




موضوع مطلب :

شنبه 87 آبان 11 :: 11:2 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 348514

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ