سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ
آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در یادواره شهدای منطقه قدس تبریز گفت: تکلیف و وظیفه ما در برابر شهامت و از خود گذشتگی شهدا ... ادامه در ادامه مطلب                                  سنگین است و باید با چنین یادواره‌هایی از دین خود دفاع کنیم.
وی گفت: ما باید در راستای شناخت بیشتر شهید و شهادت کار کنیم و این مسئله در وجودمان نهادینه شود. سربلندی ملت ایران بازخوردی مستقیم از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداست.
عضو مجلس خبرگان رهبری جانفشانی‌های شهدا را بزرگ‌ترین عامل بازدارنده دشمنان کشور اسلامی در تهاجم به مرزهای ایران اسلامی دانسته و افزود: تفکر و فرهنگ ایثار در اجتماع باید به صورت گسترده نهادینه شود و این امر در ایجاد تعهد و وجدان کاری در سطوح مختلف جامعه تاثیر به سزایی دارد.
آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به تهدیدات کشورهای غربی در حمله به ایران تاکید کرد: استکبار تاکنون هر توطئه ای را که توانسته برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار برده و اکنون اگر در موضع تهدید قرار گرفته، تنها به این دلیل است که نمی‌تواند به ایران حمله کند و اگر این توانایی را داشت تاکنون صدها بار این کار را کرده بود.
وی درباره حفظ حرمت شهدا و خانواده آنان در جامعه گفت: باید کوشید که خانواده‌های شهدا از جایگاه و منزلت رفیع برخوردار باشند و در تجلیل از این بزرگواران تمام تلاش خود را به کار بست.
امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه دشمنان می‌کوشند تا بنیه‌های فکری جوانان ما را سست کنند، اظهار داشت: باید در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی معارف و حقایق دین اسلام برای جوانان تبیین شود.
وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دلاوری‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: هویت استقلال و آزادی عظیم امروز ما مرهون خون شهداست و ملت ما نیز باید این نعمت را قدر بدانند.




موضوع مطلب :

شنبه 87 آبان 11 :: 11:1 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 348517

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ