سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

شیوه های یاری قائم آل محمد


تالیف:آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی
شیوه های یاری قائم آل محمد
ویژگیهای مولف:




مولف این مجموعه مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرزند مرحوم حاج شیخ حسینعلی طهرانی در خانواده­ای مذهبی از پدری روحانی و مادری علویه چشم به جهان گشود درکودکی پدر خود را از دست داد و در دامان مادر خود پرورش یافت و با وجود مشکلات شدید مالی به جهت علاقه شدید وارد حوزه و به تحصیل علوم دینی پرداخت و در رشته­های مختلف مانند فقه ‏اصول ‏‏تفسیر به مدارج عالیه نائل گشت و در ضمن تحصیلات خود به تزکیه نفس و کسب کمالات معنوی پرداخت.




از آثار به یادگار مانده ایشان حدود 70 جلد کتاب در موضوعات مختلف مذهبی است که حدود 30 جلد آن به احوال و شئون حضرت ولی عصر (عج) تعلق دارد که بعضی از آنها به چاپ رسیده است .




کتاب حاضر از تالیفات این مرحوم است که به جهت استفاده هرچه بیشتر توسط بعضی از فضلاء حوزه و تحقیق ویرایش شده است.








چکیده:



ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم




اگر خدا را یاری کنید او نیز شما را یاری نموده و در سلوک راه حق قدم­هایتان را ثابت و استوار نگه میدارد.




خداوند از جهت شدت محبت وعلاقه ای که به اولیای خود دارد یاری آنها را یاری خود و ظلم به آنها را ظلم به خود و احسان به آنها را احسان به خود فرض نموده است و آنها را معیار وملاک قرار داده است تا بندگانش را امتحان کند. پس هرکس ادعای محبت پروردگار را دارد باید اولا او را دوست داشته باشد. لذا اگر کسی بخواهد خدا را یاری کند تا مشمول عنایات پروردگار و امدادهای غیبی او گردد باید اولیا او را یاری کنند.




در این زمان ولایت کلیه الهیه و خلافت و وصایت نبویه به وجود مبارک حجت ابن الحسن اختصاص دارد اوست که واسطه بین خلق و خالق است وظیفه ما در مقابل اینهمه لطف وعنایت که از ناحیه او به ما رسیده شکرگزاری است و کمترین مرتبه شکر این است که نعمت­های ولی نعمت خود را در راه مخالفت با او بکار نبریم و او را به هر شکل ممکن یاری کنیم. که این یاری پروردگار است وهمان است که خداوند تبارک وتعالی در عوض آن وعده نصرت به بندگانش داده است.




در این کتاب به بیان شیوا وساده محمد باقر فقیه ایمانی شیوهای یاری قائم آل محمد بیان شده است.




در قسمت اول به بیان فضیلت نصرت و یاری اهل بیت اشاره شده است و درقسمت دوم چگونگی یاری و نصرت امام زمان در امر دین در یازده باب بیان شده است. با مطالعه این کتاب با حدود وظایف شیعیان در یاری دین آشنا شده و به ما کمک خواهد کرد در راه یاری دین خدا ثابت قدم باشیم.




موضوع مطلب :

دوشنبه 87 مهر 22 :: 10:16 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 27
  • کل بازدیدها: 348200

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ