سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ
ظهور دجّال! چاپ ایمیل

ابن بثینه!!... مردم بصره و تمام کسانی که او را می شناسند، این لقب را به او داده اند...

و معلوم است که عرب وقتی کسی را به نام مادرش می خواند به معنی مجهول الهویه بودن اوست! 

"صدامیان دشمناش هستند... و اماراتی ها اربابانش... و بعثیان و فرزندانش ، یارانش"



احمد بن حسن یمانی با قدرت سرویس های اطلاعاتی به مهدی موعود تبدیل شده است!!!

 احمد بن حسن ملقب به یمانی کیست؟ و عقایدش چیست؟ 

بقلم : محسن الجابری20/01/2008 میلادی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن کامل:

صدامیان دشمنانش هستند... و اماراتی ها اربابانش... و بعثیان و فرزندانش ، یارانش.

ابن بثینه!!... مردم بصره و تمام کسانی که او را می شناسند، این لقب را به او داده اند... و معلوم است که عرب وقتی کسی را به نام مادرش می خواند به معنی مجهول الهویه بودن اوست!

نام او بعد از چند ماه که از تحصیلش در مدرسه محمد صادق الصدر (قدس سره) می گذشت ، با تبانی عده ای جاهل ، بر سر زبانها افتاد و دستگاه های مخابراتی صدّام هم طبل کوفتند که او می خواهد به قصد تحدّی با آیت الله سیستانی (دام ظلّه) مناظره کند ، تا ثابت کند که از آیت الله سیستانی و بقیه مراجع عالم تر است. او نیز یکی از بسیاری از افرادی است که به ساحت حوزه ادّعا می کردند و به همان دجّال(دروغگو) معروفند و فریب کاری بسیاری از اینها آشکار شده و می شود ، پس چرا آیت الله سیستانی با او مناظره نکند ، در حالی که در مقابل دروغی بزرگ قرار گرفته است؟ و یا اینکه وظیفه مرجع ، جدال با هر جاهل است!؟ به هر حال عدّه زیادی از این جاهلان و ساده دلان جمع شدند و او شروع کرد به سخن گفتن از علامات ظهور و امام (عج) و غفلت مردم و کم کم مقصود اصلی اش را بر ملا کرد که «من همان یمانی معروف هستم» وی بعد از مدّت زمانی که تحت حمایت سرویس های اطلاعاتی صدّام به صورت پنهان بوده ، اکنون و بعد از سقوط نظام بعث دعوت خود را علنی کرده است...

هنگامی که در نتیجه شدّت هجوم بعثیان ، ارزشها و معیارها در ساحت دین از بین رفت و خوب و بد به هم در آمیخته  شد ، نامش را آشکار کرد و نیز فضای بعد از سقوط صدّام و تصاحب اموال و اسلحه دولتی کمک کرد که دجّال های دروغین زیاد شوند و گروههایی که این افراد را پناهگاه و پوششی برای اعمال خود می دانند به دنبال این شخص راه افتادند تا اینکه ابن بثینه کار خود را دیگر بار تحت حمایت سرویس اطلاعاتی امارات و بطور مشخص شیخ هزاع آغاز کرد ، اماراتی ها و آل سعود در این مسأله دخالت کردند و حتی از او چیزی بیشتر از یک دجّال ساختند ، چنانکه الکرعاوی ، قضای آسمانی ، و دیگران ، برادر همسر امام مهدی شدند!  وابن بثینه همان یمانی معروف! و نیز بسیاری از شخصیت های دیگر را بتدریج آماده ظهور کردند...

این دجّال پله های القاب را یکی پس از دیگری طی کرد و از یمانی به معصوم و سپس یمانی که همان مهدی ثانی است و سپس مهدی ترقّی کرد و حال (این یمانی) همان مهدی و مهدی ، همان یمانی است! تصمیم بر این بود که این فرد انقلابش را سال گذشته همزمان با جنبش دجّال آسمان ، الکرعاوی اعلام کند ، ولی قلع و قمع زود هنگام جنبش دجّال الزرکه وادارش کرد که صبر کند و برای همین به امسال موکول شد ، امّا در پی حمله ضربتی نیروهای امنیتی به این جماعت در آغاز ماه جاری که به دستگیری 45 مجرم  از دار و دسته او منجر شد قدرت آنها به شدّت کاهش یافت ، به طوری که مجبور شدند مرکز عمل خود را که بر اساس نقشه شان نجف و کربلا بود، تغییر دهند؛ بنابراین در نهم محرّم به قصد شورش مسلحانه در کربلا با کشتن زائران و اشغال حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت عبّاس (ع) به رهبری حسن الحمامی پسر مرحوم محمد علی الحمامی معروف ، و کشتن مراجع و دیگر شخصیت های دینی و اعلام ظهور ابن بثینه به عنوان امام مهدی ! حرکت کردند و محور کارشان را به بصره و ناصریه که مردمی ساده دل و عامّی دارد ، انتقال  دادند. اولین حمله آنان به کاروان عزادارن حسینی در بصره تقریبا در ساعت نه و نیم صبح بود. قبل از هجوم نیروهای امنیتی به آنان توانستند بر تعدادی اماکن از جمله شرکت نفت جنوب! مسلّط شوند و در ناصریه نیز به گروه کمک های اضطراری که همان نیروهای امنیتی هستند و به شدّت عمل در برخورد با گروهک هایی این چنینی معروف هستند ، هجوم بردند و این نیروها علیرغم شهادت فرمانده شان (سرهنگ ابو لقاء الجابری) شجاعانه با این هجوم به مقابله بر خاستند.




موضوع مطلب :

یکشنبه 87 مهر 14 :: 9:50 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 46
  • بازدید دیروز: 124
  • کل بازدیدها: 347910

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ