سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ
دست جنایتکار صهیونیست و سران عرب در خون غزه


گروه بین الملل- تنها 2 روز پس از آنکه "رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد شورای عالی سیاسی و امنیتی اسرائیل منتظر بازگشتتزیبی لیونی، وزیر خارجه از مصر است و در سایه نتایج گفتگوهای او با حسنی مبارک؛ در خصوص حمله گسترده به غزه تصمیم خواهد گرفت"، جنگنده های F-16 ارتش رژیم صهیونیستی تمام مقرهای متعلق به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در نوار غزه هدف شلیک بیش از 20 فروند موشک قرار دادند.


ارتش اسرائیل امروز در شرایطی از آماده باش کاملی که پس از پایان آتش بس 6 ماهه با حماس به نیروهای خود داده و تمام مرخصی ها را لغو کرده بود، به آرایش جنگی تغییر وضعیت داد که گویا لیونی با جلب رضایت حسنی مبارک از قاهره بازگشته است.


اما در حالی که حملات ددمنشانه‌ی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه هم‌چنان ادامه دارد، آمار شهیدان این حملات به 155 تن رسیده است و بیش از 200 تن نیز زخمی شدند.


در پی آغاز عملیات گسترده‌ی هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه‌ی تلویزیونی الجزیره، جنایات رژیم صهیونیستی را به "کوره‌ی آدم‌سوزی" تشبیه کرد.


وی عنوان داشت: این اقدام وحشیانه مقابل چشمان کشورهای عربی و بین‌المللی و تحت حمایت‌های امریکا اعم از مال و سلاح به دشمن صهیونیستی انجام می‌شود.


وی عنوان داشت: این اقدامات هرگز عزم حماس را در ادامه راه مقاومت متزلزل نمی سازد و تمامی گزینه‌ها مقابل گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس قرار دارد.


سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: کشورهای عربی مقابل آزمونی جدید قرار گرفته‌اند و دشمن صهیونیستی کمتر از نیم ساعت صدها فلسطینی را در نوار غزه محاصره شده، هدف قرار داده است، این بار کشورهای عربی باید کنار حماس، مشروعیت آن، مقاومت و مردم فلسطین بایستند.


وی ادامه داد: این حملات تنها حماس وغزه را هدف قرار نداده است، بلکه کل منطقه هدف این حملات قرار گرفته‌اند، هر چند که چنین جنایاتی هرگز موجب تضعیف حماس نخواهد شد.


سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد: اگر دشمن تصور می‌کند حملات موشکی گروه‌های فلسطینی و عملیات‌های شهادت طلبانه‌ی ما به این ترتیب متوقف می‌شود، سخت در اشتباه است. دشمن باید بداند که هر یک از نیروهای ارتش صهیونیستی باید تاوان این جنایت را پرداخت کند.


وی افزود: امروز که ما در میان خون و اجساد متلاشی شده‌ی فلسطینیان قرار گرفته‌ایم تزیپی لیونی، ایهود باراک، ایهود المرت ودیگر مسوولان دشمن که پیش از این نیز تهدید به انجام این حمله‌ی گسترده کرده بودند باید بدانند که تمامی شهرک‌نشینان صهیونیست باید تاوان حماقت‌های آنان را پرداخت کنند و هیچ صهیونیستی دیگر در منزلش در آرامش نخواهد بود.


فوزی برهوم تاکید کرد: اگر دشمن معتقد است دارای ارتشی است که شکست نمی‌پذیرد ما نیز مردمی داریم که پذیرای شکست نیستند. ما اهل مقاومت هستیم و از همان ابتدا با موشک‌های ابتدایی و عملیات‌های شهادت طلبانه‌ی‌مان میان نیروهای دشمن رعب و وحشت ایجاد می‌کردیم. اکنون نیز آنها باید شاهد ادامه و افزایش حملات ما علیه صهیونیست‌ها باشند.


وی حمله‌ی امروز صهیونیست‌ها به نوار غزه را به حمله‌ی ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان تشبیه کرد که با هدف سرکوب مقاومت لبنان انجام می‌شد اما نتیجه‌ی آن شکست مفتضحانه‌ی دشمن و پیروزی مقاومت ملی لبنان بود.



این مقام جنبش حماس با پیش‌بینی افزایش حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه تاکید کرد: جهان باید وارد عمل شود و جلوی این جنایت را بگیرد.


وی عنوان داشت: ما همچنان از حق خود در دفاع از ملت فلسطین، دولت حماس و مواضع امنیتی آن ادامه می‌دهیم واین هدف اصلی ماست.


برهوم ادامه داد: متاسفانه این بار شاهد بودیم که تزیپی لیونی در کشور مهم و استراتژیک منطقه یعنی مصر، چنین تهدیدهای تندی را علیه حماس و غزه ایراد کرد و این نشان از یک توطئه‌ی بزرگ اشغالگران نه تنها علیه حماس وغزه بلکه علیه کل منطقه دارد.


سخنگوی جنبش حماس گفت: از ملتهای عرب و مسلمان می‌خواهیم به خیابانها بیایند و ضمن محکوم کردن این جنایات و اعمال فشار بر دولت‌هایشان از آنها بخواهند تا جلوی جنایات اشغالگران را بگیرند.


فاروق القدومی، دبیر کل جنبش فتح نیز با انتقاد شدید از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: این جنایت چیز جدیدی نیست و ریشه در سیاست‌های نژادپرستانه‌ی اسراییل همچون سیاست‌های نازی‌ها دارد.


وی افزود: تمامی کشورهای عربی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنند زیرا بدون مقاومت هیچ گونه راه حل سیاسی وجود ندارد.


وی مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی را فریبنده توصیف کرد و عنوان داشت: دولت فعلی آمریکا که نظارت بر این مذاکرات را بر عهده دارد از همه نظر از اسراییل حمایت می‌کند و سعی دارد تا اسراییل به عنوان یک قدرت استعمارگر در منطقه بماند.


قدومی تاکید کرد: این جنایت تنها علیه مردم فلسطین صورت نگرفته است بلکه باید آن را جنایتی علیه بشریت دانست.


وی از اروپا و آمریکا به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی و ممانعت از محکوم کردن این رژیم در جوامع بین‌المللی انتقاد کرد و افزود: چگونه اروپا که خود را مدافع صلح نشان می‌دهد و آ‌مریکا که مدعی حقوق بشر است با واکنش فلسطینیان در برابر این جنایات مخالفت می‌کنند.


دبیر کل جنبش فتح تأکید کرد: سازمان ملل متحد حق ما را در رویارویی با اشغالگران تعیین کرده است.


وی افزود: چنانچه کشورهای عربی عزم و اراده‌ی لازم را به کار گیرند، می‌توانند جلوی اقدامات اسراییل را بگیرند اما تا زمانی که چنین مواضع سستی اتخاذ کنند مانع از تداوم این جنایات نخواهند شد.


قدومی تاکید کرد که اسراییل یک دروغگوی نژاد پرست است که با اخراج مردم فلسطین از سرزمین‌شان هم‌چنان به جنایات علیه آنها ادامه می‌دهند و چشم‌پوشی کشورهای عربی از مردم فلسطین اسراییل را در ادامه این جنایات تشویق می‌کند.


این در حالیست که سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اظهار داشت: حملات امروز جنگنده‌های اسراییلی تنها آغاز حمله‌ی گسترده‌ی نظامی به غزه محسوب می‌شود.


از سوی دیگر مصر نیز با ارسال چندین آمبولانس به گذرگاه رفح بیمارستان‌هایش را برای پذیرش مجروحان فلسطینی آماده کرده است.


در امان نیز دهها تن از مردم این شهر با تحصن در مقابل اتحادیه‌های شغلی، حملات امروز رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


گروه‌های فلسطینی نیز در واکنش به حملات نظامیان صهیونیست جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.


محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در تماس با کشورهای جهان مداخله آنها برای متوقف ساختن حملات اسراییل به غزه را خواستار شد.


دولت مصر نیز ضمن محکوم کردن این حملات اسراییل را مسوول پیامدهای آن دانست.



یکی از مشاوران وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از حملات گسترده هوایی این رژیم به نوار غزه اعلام کرد که این رژیم آماده تشدید حملات نظامی‌اش به منطقه می‌باشد.


مشاور ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز اظهار داشت: این عملیات ادامه یافته و تا آنجا که لازم باشد گسترده می‌شود و بنابر ارزیابی‌های فرماندهان تا هر زمان که لازم باشد، ادامه خواهد یافت.


جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به تمامی مبارزان این گروه دستور پاسخگویی به "کشتار" اسراییل داده شده است.


روزنامه هاآرتص نوشت: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ضمن محکوم کردن این تجاوزات خویشتن‌داری را خواستار شد.


نبیل ابوردینه، مشاور عباس با قرائت بیانیه وی گفت: رییس تشکیلات خودگردان فلسطین این حملات وحشیانه و خشونت‌بار نیروهای اسراییلی را محکوم می کند.


از سوی دیگر مصر نیز دستور بازگشایی گذرگاه‌ رفح را برای انتقال زخمی‌های فلسطینی از غزه صادر کرد.


جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات گسترده‌ی هوایی هم زمان شمال، جنوب و مرکز غزه را هدف قرار دادند که صدها شهید و زخمی برجای گذاشته است.


نظامیان رژیم صهیونیستی سرانجام پس از روزها تهدید مکرر مبنی بر انجام حمله نظامی گسترده به نوار غزه مواضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس را در مناطق مختلف این منطقه هدف قرار دادند.


حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه هم‌چنان ادامه دارد و با توجه به گسترده بودن این حملات دست کم دهها فلسطینی طی آن به شهادت رسیده و زخمی شدند.


موسی ابومرزوق، نایب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در گفت‌وگو با شبکه الجزیره، ضمن محکوم کردن این حملات وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: گروه‌های مقاومت گزینه‌های زیادی را در رویارویی با این حملات پیش رو دارند.


وی خاطرنشان کرد: ما هم‌چنان از شهروندان‌مان در قبال این حملات دفاع خواهیم کرد.


گردان‌های شهدای عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به حالت آماده‌باش درآمدند.


در حالی که قرار بود کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فردا (یکشنبه) طی نشستی تصمیم نهایی در خصوص حمله به نوار غزه را اتخاذ کند، جنگنده‌های این رژیم با حمله به مناطق مختلف جنوب، شمال و مرکز غزه رسما عملیات نظامی گسترده علیه این منطقه را آغاز کردند.


خالد بطش، دبیر کل جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن محکوم کردن حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ملت فلسطین امروز با این حملات با جنگ علنی روبه‌روست، تجاوزات اسراییلی‌ها از مدتها پیش ادامه داشته و امروز تبدیل به یک جنگ علنی شده است.


بطش اظهار داشت: اسراییلی‌ها تهدیدات خود را از مدتها قبل آغاز کرده‌اند آنها می‌خواهند به اضافه تجاوزات، بستن گذرگاه نوار غزه و تحریم این منطقه، نوار غزه را کاملا نابود کنند. امروز باید اختلافات در رام‌الله و نوار غزه کنار گذاشته شود، امروز باید در برابر این حملات در یک صف متحد ایستاد. این حملات هرگز ملت فلسطین و مقاومت را به هراس نخواهد انداخت و ما هرگز دست از مقاومت برنمی‌داریم.


خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمامی مقرهای امنیتی حماس را هدف قرار داده است.

 

منبع:www.parian.parsiblog.com




موضوع مطلب : غزه, صهیونیسم

یکشنبه 87 دی 22 :: 7:44 عصر

امکانات جانبی




جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

چت روم فارسی

ابزار پرش به بالا

پیوندها
لوگو
مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 347310

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ